New Mags Louis Vuitton/Marc Jacobs Coffee Table Book

DKK 599,00
Bestil før kl. 15:00 og vi afsender i dag (hverdage).
Varenummer:RI1002 New Mags Louis Vuitton/Marc Jacobs

Louis Vuitton/Marc Jacobs bog fra New Mags.

Denne fascinerende publikation præsenterer de roller, som to mænd har spillet i at omdanne et lille værksted i det 19. århundrede i Paris til et af verdens mest succesfulde og anerkendte mærker.

Kendt for både sit håndværk og et stærkt design blev Louis Vuitton grundlagt i 1854. Dette bind viser de vigtigste og aldrig sete modeeksempler på Vuittons håndværk. Bindet fortæller og illustrerer også Marc Jacobs rolle som Louis Vuittons kreative direktør siden 1997, der fulgte Louis Vuitton-huset ind i en ny æra af samarbejdsaftaler med kunstnere og designere såsom Takashi Murakami, Richard Prince og Stephen Sprouse - såvel som at designe en linje af meget succesfuldt tøj til virksomheden.

Dette fine bind er ikke blot et studie af udviklingen af et luksusmærke igennem de sidste 150 år, men også en fejring af teknisk- og designfornyelser i det nye århundrede.

Brug bogen som læsning til dig selv eller glæd én, du holder af, med dette fine bind i gave.